Σύμβαση Πώλησης από Απόσταση

Άρθρο 1 – Ορισμοί

Στις περιπτώσεις αυτές, ισχύουν οι ακόλουθοι ορισμοί:

  • Πωλητής: φυσικό ή νομικό πρόσωπο που προσφέρει προϊόντα και/ή υπηρεσίες από απόσταση σε πελάτες.
  • Πελάτης: φυσικό πρόσωπο που δεν ενεργεί στο πλαίσιο της επαγγελματικής ή εμπορικής του δραστηριότητας και το οποίο συνάπτει σύμβαση από απόσταση με έναν πωλητή.
  • Σύμβαση: σύμβαση από απόσταση για ολόκληρη τη γκάμα προϊόντων και/ή υπηρεσιών, στην οποία η υποχρέωση παράδοσης και/ή αγοράς καθυστερεί.
  • Ημέρα: ημερολογιακή ημέρα.
  • Μόνιμος Φορέας Δεδομένων: Κάθε μέσο που επιτρέπει στον πελάτη ή στον πωλητή να αποθηκεύει πληροφορίες προσωπικού ενδιαφέροντος, επιτρέποντας την αναπαραγωγή χωρίς τροποποίηση των αποθηκευμένων πληροφοριών σε περίπτωση μελλοντικών αναγκών.
  • Δικαίωμα Υπαναχώρησης: η δυνατότητα του πελάτη να υπαναχωρήσει από μια σύμβαση από απόσταση κατά τη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης.
  • Περίοδος Υπαναχώρησης: η περίοδος κατά την οποία ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
  • Σύμβαση από Απόσταση: η σύμβαση που συνάπτεται από τον πωλητή στο πλαίσιο ενός συστήματος που έχει δημιουργηθεί για την πώληση προϊόντων και/ή υπηρεσιών με ένα ή περισσότερα μέσα επικοινωνίας από απόσταση σε μια ορισμένη απόσταση μέχρι τη σύναψη της σύμβασης.
  • Τεχνικές Επικοινωνίας από Απόσταση: εργαλεία που επιτρέπουν τη σύναψη της σύμβασης χωρίς να είναι απαραίτητο να συναντηθούν ο πελάτης και ο πωλητής στον ίδιο χώρο και την ίδια στιγμή.

Άρθρο 2 – Επιχείρηση Συσκευασίας και Αποστολής

  • Επωνυμία: APLINE EUROPE SARL
  • Διεύθυνση κατοικίας και επίσκεψης: 4 Route Bois de Ratier 18400 Saint Florent sur Cher / France
  • Τηλέφωνο: +33 6 21 09 34 30
  • Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 18:00
  • Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]
  • SIRET: 910 453 414 000 13
  • ΦΠΑ: FR 139 104 534 14
  • Η Apline Europe SARL είναι αποκλειστικά υπεύθυνη για τη συσκευασία και την αποστολή.

Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών Πληρωμών

PayPal

Acpa EOOD
Mladost-1 Bulevard Andrei Lyapchev no:71 ap. Ofis 6D 1784 SOFIA

Apline Asia LTD
Suite C, Level 7, World Trust Tower, 50 Stanley Street, Central Hong Kong

Άρθρο 3 – Εφαρμοσιμότητα

Οι παρόντες γενικοί όροι ισχύουν για κάθε προσφορά που γίνεται από τον πωλητή και για κάθε σύμβαση από απόσταση που συνάπτεται μεταξύ του πωλητή και του πελάτη.

Πριν από τη σύναψη της σύμβασης από απόσταση, το κείμενο των παρόντων γενικών όρων παρουσιάζεται στον πελάτη. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό, να γνωρίζετε ότι οι γενικοί όροι είναι διαθέσιμοι από τον πωλητή πριν από τη σύναψη της σύμβασης από απόσταση και θα κοινοποιηθούν στον πελάτη κατόπιν απλού αιτήματος το συντομότερο δυνατό και χωρίς χρέωση.

Σε περίπτωση που η σύμβαση από απόσταση συνάπτεται ηλεκτρονικά πριν από τη σύναψη της σύμβασης, το κείμενο των παρόντων γενικών όρων, ανεξάρτητα από την προηγούμενη παράγραφο, μπορεί να παρουσιαστεί στον πελάτη σε ηλεκτρονικό περιβάλλον, ώστε ο πελάτης να μπορεί εύκολα να το διατηρήσει σε ένα μόνιμο μέσο δεδομένων και εάν αυτό δεν είναι εύλογα δυνατό πριν από τη σύναψη της σύμβασης από απόσταση, ο τόπος όπου οι γενικοί όροι μπορούν να διαπραγματευτούν ηλεκτρονικά και θα διαβιβαστούν ηλεκτρονικά, δωρεάν ή με άλλο τρόπο, κατόπιν αιτήματος του πελάτη. Για αυτές τις πληροφορίες, ο πελάτης μπορεί επίσης να επικοινωνήσει με το [email protected] και να ζητήσει πρόσθετες πληροφορίες.

Εκτός από τους παρόντες γενικούς όρους, οι παράγραφοι 2 και 3 της παρούσας συμφωνίας ισχύουν όταν ισχύουν άλλοι ειδικοί όροι προϊόντος ή υπηρεσίας, και σε περίπτωση σύγκρουσης με τους γενικούς όρους, ο πελάτης πρέπει πάντα να τηρεί μία από τις ακόλουθες συστάσεις: Ο πωλητής υποβάλλει προσφορά. Ο πελάτης επιλέγει το καταλληλότερο όχημα με μία ή περισσότερες από τις επιλογές που προσφέρει ο πωλητής.

Άρθρο 4 – Προσφορά

Το περιεχόμενο της προσφοράς πρέπει να αναφέρει σαφώς ότι η προσφορά είναι περιορισμένη στο χρόνο ή υπόκειται σε όρους.

Η προσφορά περιέχει μια πλήρη και ακριβή περιγραφή των προϊόντων και/ή υπηρεσιών. Η περιγραφή είναι αρκετά λεπτομερής ώστε να επιτρέπει στον πελάτη να αξιολογήσει την προσφορά με τον πλέον δίκαιο τρόπο. Εάν ο Πωλητής χρησιμοποιεί εικόνες, αυτές αντιπροσωπεύουν πιστά τα προϊόντα και/ή τις υπηρεσίες που προσφέρονται ή είναι αντιπροσωπευτικές του προϊόντος που πωλείται. Ο πωλητής δεν είναι υπεύθυνος για προφανή σφάλματα στην προσφορά.

Κάθε προσφορά περιέχει πληροφορίες που δείχνουν ότι ο πελάτης γνωρίζει πλήρως τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του που απορρέουν από την αποδοχή της σύμβασης. Αυτό αφορά ιδίως:

  • Την τιμή συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων.
  • Τα τυχόν έξοδα αποστολής.
  • Τον τύπο της σύμβασης και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν.
  • Εάν ασκείται το δικαίωμα υπαναχώρησης.
  • Τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης ή εκτέλεσης της σύμβασης
  • Την προθεσμία αποδοχής της προσφοράς ή την προθεσμία για την οποία η τιμή ισχύει
  • Εάν τα έξοδα χρήσης των μέσων τηλεπικοινωνίας υπολογίζονται διαφορετικά από τη βασική χρέωση για τα χρησιμοποιούμενα μέσα επικοινωνίας, το ποσό της χρέωσης για επικοινωνία μεγάλων αποστάσεων
  • Εάν θα αρχειοθετηθεί μετά την αποδοχή της σύμβασης και πώς ο πελάτης μπορεί να το ζητήσει, εάν χρειαστεί
  • Ότι μπορεί να το ελέγξει και να το διορθώσει εάν είναι απαραίτητο
  • Τις γλώσσες στις οποίες μπορεί να υπογραφεί η παρούσα σύμβαση
  • Τον κώδικα δεοντολογίας του πωλητή και πώς ο πελάτηςμπορεί να ζητήσει αυτούς τους κανόνες ηλεκτρονικά.
  • Τη ελάχιστη διάρκεια της σύμβασης από απόσταση σε περίπτωση παρατεταμένης συναλλαγής.

Άρθρο 5 – Σύμβαση

  • Η σύμβαση συνάπτεται, με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 4, όταν ο πελάτης αποδέχεται την προσφορά και πληροί τους όρους που αναφέρονται εδώ.
  • Εάν ο πελάτης αποδεχτεί την προσφορά ηλεκτρονικά, ο πωλητής θα ειδοποιήσει αμέσως ότι αποδέχεται την προσφορά ηλεκτρονικά. Ο πελάτης μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση μέχρι την επιβεβαίωση αυτής της αποδοχής.
  • Σε περίπτωση ηλεκτρονικής σύμβασης, ο πωλητής θα λάβει τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την προστασία της ηλεκτρονικής μετάδοσης δεδομένων και την παροχή ενός ασφαλούς περιβάλλοντος ιστού με SSL. Εάν ο πελάτης είναι σε θέση να πληρώσει ηλεκτρονικά, ο πωλητής λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.
  • Ο πωλητής μπορεί να ενημερωθεί εάν ο πελάτης έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις πληρωμής του στο πλαίσιο του νόμου, καθώς και όλα τα γεγονότα και τους σημαντικούς παράγοντες για τη νόμιμη σύναψη της σύμβασης από απόσταση.
  • Ο πωλητής έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παραγγελία ή να την υπόκειται σε ειδικούς όρους, υπό την προϋπόθεση ότι αυτό αναφέρεται ρητά.
  • Ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να παράσχει στον πελάτη το προϊόν ή την υπηρεσία με τέτοιο τρόπο ώστε οι ακόλουθες πληροφορίες να μπορούν να αποθηκευτούν σε γραπτή μορφή ή να είναι προσβάσιμες σε ένα μόνιμο περιβάλλον δεδομένων:
    • Τη διεύθυνση επίσκεψης του οργανισμού του προμηθευτή στον οποίο οι πελάτες μπορούν να υποβάλουν παράπονα.
    • Μια σαφή δήλωση υπό ποιες συνθήκες και πώς ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης ή ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν θα ασκηθεί
    • Πληροφορίες σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών και την εγγύηση
    • Δεδομένα που αναφέρονται στο άρθρο 4 παράγραφος 3 των παρόντων Γενικών Όρων, υπό την προϋπόθεση ότι οι Πωλητές έχουν κοινοποιήσει αυτά τα δεδομένα στον Πελάτη πριν από τη σύναψη των Όρων καταγγελίας της σύμβασης.

Άρθρο 6 – Δικαίωμα Υπαναχώρησης

  • Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την παρούσα σύμβαση χωρίς να δώσει κάποιο λόγο εντός 14 ημερών.
  • Η περίοδος υπαναχώρησης είναι δεκατέσσερις ημέρες από την ημέρα που εσείς ή κάποιος τρίτος που δεν είναι μεταφορέας και ενεργεί για λογαριασμό σας παραλάβει φυσικά τα τελευταία αγαθά.
  • Για ένα αίτημα επιστροφής στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected], πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε κατά την παραγγελία, τα αιτήματα επιστροφής που γίνονται με μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου διαφορετική από αυτή που αναφέρεται στην παραγγελία δεν θα ληφθούν υπόψη.
  • Η ειδοποίηση υπαναχώρησης μπορεί να γίνει μέσω επιστολής, τηλεφώνου ή WhatsApp.
  • Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να μεταφέρει το προϊόν και τη συσκευασία του με προσοχή. Σε αυτό το πλαίσιο, θα αποσυσκευάσει μόνο το προϊόν ή θα το ελέγξει για να δει αν θέλει να το κρατήσει.
  • Εάν θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν και όλα τα αξεσουάρ που λάβατε στον πωλητή στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία, σύμφωνα με τις εύλογες και σαφείς πληροφορίες του πωλητή.
  • Τα επιστρεφόμενα προϊόντα για τα οποία δεν έχουν πληρωθεί τα έξοδα αποστολής δεν γίνονται δεκτά.
  • Τα εμπορεύματα πρέπει να επιστραφούν χωρίς υπερβολική καθυστέρηση και, σε κάθε περίπτωση, το αργότερο 14 ημέρες αφότου μας ενημερώσετε για την απόφασή σας.
  • Η διεύθυνση επιστροφής είναι: 4 Rote de Bois Ratier, 18400 Saint Florent Sur Cher / France στην εταιρεία μας APLINE EUROPE SARL.
  • Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής, πρέπει να ενημερώσετε τον μεταφορέα ότι έχετε παραλάβει το προϊόν.
  • Για επιστροφές μετά από 14 ημέρες, η διαδικασία έγκρισης είναι στη διακριτική ευχέρεια της APLINE EUROPE SARL.
  • Η επιστροφή χρημάτων της τιμής του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί εντός 3 έως 14 εργάσιμων ημερών μετά την επιβεβαίωση ότι το επιστρεφόμενο προϊόν είναι άθικτο.
  • Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών που προκύπτει από χειρισμούς πέραν εκείνων που είναι απαραίτητοι για να προσδιοριστεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η καλή λειτουργία των εν λόγω αγαθών.
  • Οι επαγγελματίες πελάτες (B2B) εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Άρθρο 7 – Έξοδα σε περίπτωση υπαναχώρησης

  • Εάν ο πελάτης ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, όλα τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πωλητή.
  • Εάν ο πελάτης έχει πληρώσει το ποσό, ο πωλητής θα επιστρέψει το ποσό της παραγγελίας εντός 3 έως 14 ημερών από την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος.
  • Ενδέχεται να ισχύουν έξοδα αποστολής και/ή επαναποθήκευσης εάν το προϊόν που επιστρέφεται από τον πελάτη δεν πληροί τους όρους επιστροφής.
  • Έως και 100% πληρωτέο ανάλογα με τα έξοδα που αναφέρονται στο τιμολόγιο αποστολής.
  • Έξοδα επαναποθήκευσης: Μέγιστο 10% του ποσού της παραγγελίας προς πληρωμή.
  • Εκτός εάν συμφωνήσετε διαφορετικά, θα εκδώσουμε επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή.
  • Σε κάθε περίπτωση, αυτή η επιστροφή χρημάτων δεν θα σας κοστίσει τίποτα.

Άρθρο 8 – Εξαίρεση από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Εάν ο πελάτης δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης, αυτό μπορεί να αποκλειστεί μόνο εάν ο πωλητής το έχει δηλώσει ρητά στην προσφορά πριν από τη σύναψη της σύμβασης.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί για τις ακόλουθες συμβάσεις:

  • Συμβάσεις για την προμήθεια αγαθών που είναι σαφώς εξατομικευμένα.
  • Συμβάσεις για την προμήθεια αγαθών που μπορούν να αλλοιωθούν ή να λήξουν γρήγορα.
  • Συμβάσεις παράδοσης εφημερίδων, περιοδικών ή περιοδικών, με εξαίρεση τις συμβάσεις συνδρομής σε αυτές τις δημοσιεύσεις.
  • Συμβάσεις παράδοσης αγαθών που δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής ή προστασίας της υγείας.
  • Συμβάσεις παράδοσης αγαθών μετά την παράδοση που, λόγω της φύσης τους, είναι αδιαχώριστα από άλλα αγαθά.
  • Συμβάσεις παράδοσης ηχογραφήσεων ήχου ή βίντεο ή λογισμικού υπολογιστών, που ανοίγονται από τον πελάτη μετά την παράδοση.
  • Συμβάσεις παράδοσης αγαθών ή υπηρεσιών, των οποίων η τιμή εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματοπιστωτικής αγοράς που είναι ανεξάρτητες από τη βούληση του επαγγελματία και οι οποίες μπορεί να συμβούν κατά τη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης.
  • Συμβάσεις παροχής υπηρεσιών των οποίων η εκτέλεση αρχίζει μετά από ρητή παραίτηση.
  • Συμβάσεις για επείγουσες και ρητά ζητηθείσες επισκευές ή συντήρηση στην κατοικία του πελάτη, στο πλαίσιο των ανταλλακτικών και των εργασιών που είναι απολύτως απαραίτητες για την αντιμετώπιση των επειγόντων περιστατικών.
  • Συμβάσεις παροχής καταλύματος, μεταφοράς, εστίασης, υπηρεσιών φιλοξενίας.
  • Συμβάσεις παροχής ψηφιακού περιεχομένου που δεν παρουσιάζεται σε φυσικό περιβάλλον και του οποίου η εκτέλεση αρχίζει, αφού ο πελάτης έχει ρητά αποδεχτεί και παραιτηθεί από το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Οι επαγγελματίες πελάτες (B2B) εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης. Η απόφαση που πρέπει να ληφθεί είναι στη διακριτική ευχέρεια της APLINE EUROPE SARL.

Άρθρο 9 – Τιμή

  • Κατά τη διάρκεια της περιόδου ισχύος που καθορίζεται στην προσφορά, οι τιμές των προϊόντων και/ή υπηρεσιών που προσφέρονται δεν μπορούν να αυξηθούν, με εξαίρεση τις αλλαγές τιμών λόγω μεταβολών στους συντελεστές ΦΠΑ.
  • Οι αυξήσεις τιμών εντός 3 μηνών από τη σύναψη της σύμβασης θα γίνονται ανεκτές μόνο εάν οφείλονται σε νόμους ή κανονισμούς.
  • Όλες οι προσφορές περιέχουν τον νόμιμο ΦΠΑ.

Άρθρο 10 – Συμμόρφωση και Εγγύηση

  • Ο πωλητής εγγυάται ότι τα προϊόντα και/ή οι υπηρεσίες θα είναι σύμφωνα με τη σύμβαση, τις προδιαγραφές που αναφέρονται στην προσφορά, τις εύλογες απαιτήσεις αξιοπιστίας και/ή χρηστικότητας, καθώς και με τις τυχόν ισχύουσες νομικές και/ή κανονιστικές απαιτήσεις κατά τη σύναψη της σύμβασης.
  • Ο πωλητής εγγυάται επίσης ότι το προϊόν είναι κατάλληλο για χρήση διαφορετική από την κανονική, κατόπιν συμφωνίας.
  • Η εγγύηση ενός άλλου πωλητή, κατασκευαστή ή εισαγωγέα δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματα και τις αξιώσεις του πελάτη βάσει της σύμβασης με τον πωλητή.
  • Ο πωλητής δεν ευθύνεται ρητά για τυχόν ζημιές που προκλήθηκαν.
  • Αιτήματα αποζημίωσης πέραν αυτών θα απορρίπτονται εκ των προτέρων.

Άρθρο 11 – Παράδοση και Εκτέλεση

  • Ο πωλητής θα επιδείξει τη μέγιστη δυνατή προσοχή κατά την παραλαβή και την εκτέλεση των παραγγελιών προϊόντων και την αξιολόγηση των αιτημάτων για υπηρεσίες.
  • Το σημείο παράδοσης είναι η διεύθυνση που ο πελάτης μεταβιβάζει στην εταιρεία ή τα ασφαλή σημεία παράδοσης που έχουν οριστεί από τους ταχυμεταφορείς για ορισμένους ταχυμεταφορείς.
  • Εάν ο πωλητής έχει αποστείλει την παραγγελία χρησιμοποιώντας τη μέθοδο του σημείου παράδοσης, ο πελάτης συμφωνεί να παραλάβει το προϊόν από τις διευθύνσεις παράδοσης.
  • Με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 4 των προηγούμενων όρων, η εταιρεία θα εκτελέσει τις αποδεκτές παραγγελίες εντός επαρκούς χρονικού διαστήματος και το αργότερο εντός 30 ημερών, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά.
  • Σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση ή μερικής ή ολικής μη εκτέλεσης της παραγγελίας, ο πελάτης θα ειδοποιηθεί το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας.
  • Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβαση χωρίς χρέωση και να επιστρέψει όλα τα καταβληθέντα ποσά.
  • Σε αυτή την περίπτωση, η APLINE EUROPE SARL θα παρέχει στον πελάτη κωδικούς έκπτωσης 5% – 10% – 20% για να διασφαλίσει την ικανοποίηση του πελάτη.
  • Σε περίπτωση υπαναχώρησης σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο, ο πωλητής θα επιστρέψει το ποσό που κατέβαλε ο πελάτης το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία υπαναχώρησης.
  • Εάν ένα παραγγελθέν προϊόν δεν μπορεί να παραδοθεί, ο πωλητής πρέπει να προσπαθήσει να παραδώσει ένα νέο προϊόν. Το αργότερο κατά την παράδοση, η παράδοση ενός νέου προϊόντος πρέπει να αναφέρεται με σαφή και κατανοητό τρόπο.
  • Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να αποκλειστεί για τα τροποποιημένα προϊόντα. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πωλητή.
  • Εκτός εάν συμφωνηθεί ρητά το αντίθετο, ο πωλητής φέρει τον κίνδυνο ζημίας και/ή απώλειας των προϊόντων μέχρι την παράδοσή τους στον πελάτη ή σε ένα πρόσωπο που έχει προηγουμένως ειδοποιηθεί από τον πωλητή.

Άρθρο 12 – Διάρκεια Συναλλαγών

  • Ο πελάτης μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση αορίστου χρόνου ανά πάσα στιγμή, καθορίζοντας τους ισχύοντες κανόνες καταγγελίας, με προειδοποίηση τουλάχιστον ενός μηνός.
  • Η διάρκεια μιας σύμβασης πουσυνάπτεται για ορισμένο χρονικό διάστημα είναι το πολύ 2 έτη. Εάν συμφωνηθεί ότι η σιωπή του πελάτη μπορεί να παρατείνει τη σύμβαση από απόσταση, η σύμβαση θεωρείται ότι ανανεώνεται ως σύμβαση αορίστου χρόνου και η προθεσμία προειδοποίησης μετά την ανανέωση της σύμβασης είναι το πολύ ένας μήνας.

Άρθρο 13 – Πληρωμή

  • Εάν ο πελάτης πρέπει να πραγματοποιήσει την πληρωμή μέσω τραπεζικής μεταφοράς στον τρεχούμενο λογαριασμό, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά, το ποσό που οφείλεται από τον πελάτη πρέπει να καταβληθεί εντός 14 ημερών από την υποβολή της παραγγελίας. Εάν η μεταφορά δεν πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών, η παραγγελία θα ακυρωθεί αυτόματα.
  • Η πληρωμή εισπράττεται αμέσως μετά την αγορά με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή PAYPAL.
  • Σε περίπτωση σύμβασης παροχής υπηρεσιών, αυτή η περίοδος αρχίζει από την άφιξη του πελάτη στον πελάτη. Η συμφωνία πρέπει να επικυρωθεί αμοιβαία.
  • Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει αμέσως τον πωλητή για τυχόν ανακρίβειες στα στοιχεία πληρωμής που παρέχονται ή καθορίζονται.
  • Σε περίπτωση μη πληρωμής από τον πελάτη, ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να διεκδικήσει τα εύλογα έξοδα που έχουν κοινοποιηθεί προηγουμένως στον πελάτη στο πλαίσιο των πληροφοριών που παρέχονται από τις νομικές διατάξεις.

Άρθρο 14 – Σύστημα Υποβολής Παραπόνων

  • Ο πωλητής έχει δημιουργήσει έναν μηχανισμό υποβολής παραπόνων που είναι επαρκώς δημόσιος και θα χειρίζεται τα παράπονα σύμφωνα με αυτόν τον μηχανισμό.
  • Τα παράπονα σχετικά με την εκτέλεση της σύμβασης πρέπει να απευθύνονται στον πωλητή το συντομότερο δυνατό μετά την ανακάλυψη των ελαττωμάτων από τον πελάτη, μετά από λεπτομερή και ακριβή εξήγηση.
  • Τα παράπονα στον πωλητή πρέπει να διεκπεραιώνονται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της απόδειξης παραλαβής. Εάν η διεκπεραίωση του παραπόνου διαρκεί πολύ, ο πωλητής θα στείλει το παράπονο εντός 14 ημερών, αναφέροντας μια απόδειξη παραλαβής και την προθεσμία εντός της οποίας ο πελάτης μπορεί να αναμένει μια πιο λεπτομερή απάντηση.
  • Εάν το παράπονο δεν μπορεί να επιλυθεί φιλικά, προκύπτει μια διαφορά που μπορεί να διωχθεί.
  • Στη χειρότερη περίπτωση, εάν δεν μπορέσουμε να επιλύσουμε το παράπονό σας, μπορείτε επίσης να υποβάλετε το παράπονό σας στην Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών μέσω της ευρωπαϊκής πλατφόρμας ODR.

Άρθρο 15 – Διαφορές

Μόνο το γαλλικό δίκαιο ισχύει για τις συμβάσεις μεταξύ του πωλητή και του πελάτη στις οποίες ισχύουν οι παρόντες γενικοί όροι.

0
    0
    Το καλάθι σας
    Το καλάθι σας είναι άδειοΕπιστροφή στο Κατάστημα
      Εφαρμογή κουπονιού