Πολιτική Επιστροφών και Επιστροφής Χρημάτων

Πολιτική Επιστροφών για τις Αργίες

Εάν η ημέρα επιστροφής των προϊόντων που αγοράστηκαν από την ιστοσελίδα της Apline Europe συμπίπτει με αργία μετά τη λήξη της προθεσμίας επιστροφής, η προθεσμία επιστροφής θα παραταθεί υπέρ του πελάτη για τη διάρκεια της αργίας. Σε αυτή τη διαδικασία, η σύμβαση πώλησης θα εξακολουθεί να ισχύει.

Τυπική Πολιτική Επιστροφών

Η τυπική πολιτική επιστροφών ισχύει για τις ακόλουθες χώρες: Γαλλία και Ισπανία.

Υπάρχουν μερικά σημαντικά σημεία που πρέπει να έχετε υπόψη σας κατά την επιστροφή ενός προϊόντος που αγοράσατε online από την Apline Europe:

  • Έχετε 14 ημερολογιακές ημέρες για να επιστρέψετε ένα προϊόν από την ημερομηνία που το παραλάβατε.
  • Αυτή η πολιτική ισχύει μόνο για αγορές που πραγματοποιούνται από τις ιστοσελίδες της Apline Europe. Οι ιστοσελίδες της Apline Europe είναι: apline.fr, apline.be, apline.ch, apline.it, apline.nl, apline.gr, aplineauto.de, aplineauto.es, apline.hu, apline.bg, apline.hk.
  • Βεβαιωθείτε ότι επιστρέφετε όλο τον εξοπλισμό σύνδεσης για το προϊόν που επιστρέφετε όπως σας παραδόθηκε, μαζί με τις οδηγίες συναρμολόγησης.

Γίνονται δεκτές οι επιστροφές;

Ναι, οι επιστροφές γίνονται δεκτές.

Πού θα παραδώσω το επιστρεφόμενο προϊόν;

Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να παραδοθεί στη διεύθυνση 4 Route de Bois 18400 Saint-Florent-sur-Cher France. Μπορείτε να το παραδώσετε με μια εταιρεία μεταφορών ή μόνοι σας.

Εντός πόσων ημερών μπορώ να επιστρέψω το προϊόν;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν επιστροφή εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Διαβάστε τις λεπτομέρειες παρακάτω για μια δωρεάν επιστροφή. Αυτή η προθεσμία παρατείνεται τις αργίες.

Υπό ποιες συνθήκες μπορεί να επιστραφεί το προϊόν;

  • Το κουτί δεν έχει ανοιχτεί ποτέ.
  • Το κουτί έχει ανοιχτεί και έχει χρησιμοποιηθεί ελάχιστα.

Υπάρχουν χρεώσεις επαναποθήκευσης;

Εάν το προϊόν είναι άθικτο και χρησιμοποιήσιμο, δεν υπάρχουν χρεώσεις επαναποθήκευσης.

Υπάρχουν έξοδα επιστροφής για το ελαττωματικό προϊόν;

Όχι, δεν καταβάλλεται κανένας φόρος. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει τη δωρεάν αντικατάσταση του ελαττωματικού εξαρτήματος ή να επιστρέψει το προϊόν.

Έκανα μια λανθασμένη παραγγελία, θα χρεωθώ εάν την επιστρέψω;

Οι λανθασμένες παραγγελίες εμπίπτουν στη μεταμέλεια του πελάτη. Εάν ο πωλητής έχει παραδώσει το προϊόν στον μεταφορέα, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη. Εάν το προϊόν δεν έχει ακόμη παραδοθεί στον αποστολέα, πραγματοποιείται δωρεάν επιστροφή. Λαμβάνοντας υπόψη τον χρόνο προετοιμασίας της παραγγελίας, εντός 4 ωρών από την υποβολή της παραγγελίας, ο πελάτης πρέπει να ζητήσει την ακύρωση της παραγγελίας λόγω λανθασμένης παραγγελίας. Διαφορετικά, όταν ο πωλητής αποστείλει το προϊόν, τα έξοδα επιστροφής θα επιβαρύνουν τον πελάτη. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία πριν ο πωλητής παραδώσει το προϊόν στην εταιρεία μεταφορών και ο πωλητής έχει αγνοήσει αυτό το email ενημέρωσης και έχει αποστείλει το προϊόν ούτως ή άλλως, ο πελάτης δεν θα χρεωθεί επιπλέον έξοδα αποστολής για την επιστροφή.

Πώς να Επιστρέψετε ένα Προϊόν

Βήμα 1:

Στείλτε ένα email με τον αριθμό παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected].

Παράδειγμα θέματος email: Επιθυμώ να επιστρέψω την παραγγελία μου με αριθμό 3004.

Παράδειγμα περιεχομένου email: Επιθυμώ να επιστρέψω την παραγγελία μου με αριθμό 3004 επειδή δεν είμαι ικανοποιημένος με το προϊόν. Παρακαλώ στείλτε μου μια ειδοποίηση μέσω email με το τι πρέπει να κάνω για τη δωρεάν παράδοση.

Παράδειγμα περιεχομένου email (2): Επιθυμώ να επιστρέψω την παραγγελία μου 3004 επειδή το προϊόν δεν είναι συμβατό με το όχημά μου. Επισυνάπτω μερικές φωτογραφίες που αποδεικνύουν την ασυμβατότητα. [Παράρτημα 1 Φωτογραφία], [Παράρτημα 2 Φωτογραφία]. Παρακαλώ στείλτε μου μια ειδοποίηση μέσω email με το τι πρέπει να κάνω για τη δωρεάν παράδοση.

Με βάση αυτό το αίτημα που ανοίξατε μέσω email, ο εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σχετικά με το αίτημά σας για επιστροφή.

Βήμα 2:

Ο εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών μας θα σας στείλει ένα email ενημερώνοντάς σας για τον τρόπο αποστολής του προϊόντος σε εμάς.

Βήμα 3:

Μόλις το επιστρεφόμενο προϊόν παραδοθεί στη διεύθυνση επιστροφής της Apline Europe, ελέγχεται εάν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής. Οι ζημιές ελέγχονται. Το περιεχόμενο της συσκευασίας του προϊόντος ελέγχεται. Εάν όλα είναι εντάξει, η επιστροφή επιβεβαιώνεται.

Βήμα 4:

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται.

Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων

Εάν η επιστροφή σας έχει φτάσει στο βήμα 4, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων θα ξεκινήσει αμέσως. Η επεξεργασία της επιστροφής χρημάτων εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε κατά τη δημιουργία της παραγγελίας σας. Θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες μετά την έναρξη της διαδικασίας επιστροφής χρημάτων. Εάν, για λόγους πέραν του ελέγχου μας, δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων στον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε κατά τη δημιουργία της παραγγελίας σας, ενδέχεται να σας ζητηθεί να παράσχετε πληροφορίες για έναν άλλο τρόπο επιστροφής χρημάτων.

0
    0
    Το καλάθι σας
    Το καλάθι σας είναι άδειοΕπιστροφή στο Κατάστημα
      Εφαρμογή κουπονιού